نوشته شده توسط : خادم سایبری

حاج آقا می فرمایند حکم مهدی غیرقانونی و غیر شرعیه. این حرف یعنی اینکه حکم رئیس جمهوری خود آقای هاشمی هم غیرقانونی و غیر شرعی بوده چراکه در همین انقلاب با همین قانون و شرع ایشون رئیس جمهور شدن.

حاج خانم حاج آقا می فرمایند این حکم پدر سوخته بازیه و انقلاب از زندان اوین شروع شد. خب راست میگه بنده خدا اما زندانی های اون دوران که انقلاب کردند اکثر از قشر فقیر و متوسط جامعه بودن و برای حقوق قانونی خودشون زندانی شدند اما زندانی های حال حاظر اوین اکثر پولداران جامعه هستند که با اختلاس حق این ملت رو خوردن. یعنی این مختلسونی که شکمشون پر شده از جیب ملت میتونن خودشون رو یه تکونی بدن؟

ستون انقلاب هاشمی است یا ...!

برای مشاهده اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید

دختر خانم حاج آقا هم همیشه موقع آشوب و فتنه یاد سبزی خریدن میفته و دست بر قضا تو محله ای که سبزی فروشی هست آشوب و بلوا هم هست. البته تازگیا لو رفته که ایشون به بهانه سبزی خریدن میرفته بیرون بلکه میخواسته بره برای آشوب گرها بستنی بخره تا توی این هوای گرم جیگرشون حال بیاد.

اما شازده پسر حاج آقا هم بنده خدا کاری نکرده یک مقدار اختلاس ناچیز چندین میلیونی و یکم شیطنت ارتشاء و یکم هم کلاهبداری یه مقداری هم رشوه گرفته نیست دستش خالی بوده گناه داشته خب. بنده خدا بی گناه و ناجوانمردانه راهی زندان شد. اصلاً آدم دلش براش کباب میشه. تازه گفته که اصولگراها باعث شدن که این حکم براش صادر بشه. نیست اصولگراها مانع زندان رفتن معاون اول احمدی نژاد شدن برا این گفته.

پ,ن : مهدی هاشمی بعد از زندانی شدن گفته "اوین چگونه روزی میزبان پدر است و روزی پسر. با این تفاوت که اوین گویا ماندگار است و از میان ما نمی رود...."

نمیدونم چرا با این حرفش بدجور یاد اسپارتاکوس افتادم. همون برده گلادیاتوری که یه روزی برای برانداختن ظلم قیام کرد و خودش شد قیصر و قیصرهای سابق رو برده کرد تا مثل گلادیاتور به جون هم بیفتن. بعضی ها هم انقلاب کردن تا به سهم خودشون از انقلاب برسند و تا کسی بهشون بگه بالاچشتون ابروهست شروع میکنن به داد و بیداد. انگار دادگاه و قانون برا مردمه نه برای این ها...

بی ربط نوشت : خدا به داد انقلابی برسه که ستونش قراره اینا باشن. به نظر شما اصلا چیزی ازون انقلاب باقی خواهد موند؟

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

کته : این مطلب به هیچ‌وجه قصد تبلیغ ظاهر غربی مخصوصاً کراوات را ندارد بلکه تلنگریست به آنانی که بجای باطن افراد از روی ظاهر افراد قضاوت می کنند.

وقتی که ده نمکی اولین قسمت اخراجی ها رو ساخت خیلی ها دادشون در اومد که آقا مگه همچین رزمنده هایی تو جبهه و جنگ داشتیم؟ چرا دارین ایجوری برا مردم وانمود می کنین؟ اینا اشتباهه. درصورتی که واقعاًشهدای ما از کره مریخ نیومده بودند و از بین همین مردم رفتند و شهید شدند.

خیلی از شهدا اصلاً ظاهرشون به شهدا نمی خورد اما باطنشون به پاکی انسان های آزاده ای بود که پشت چهره ای متفاوت یا حتی پوششی غربی جا خوش کرده بود و خیلی ها شاید با حضور اون ها در جبهه ها مخالفت می کردند اما اومدند و رفتند و آسمانی شدند تا به همه ما بگن رنگ خدایی داشتن به چهره و پوشش نیست.

شاید الآن بعضی ها بگن دهه اگه اینجوری باشه یه خانمی با ظاهر و پوشش بد بیاد بیرون بعد بگه مهم باطنه، خیر منظور من این نیست چراکه هر آدم عاقل و بالغی می دونه فردی که ظاهر و پوشش تحریک کننده داره نمیتونه باطن کاملاً پاکی داشته باشه.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

اما خیلی از شهدایی که شهید شدند ریش هاشون رو تیغ می زدند یا کراوات می زدند یا... که اگه امروز بودند به حساب بعضی ها اصلاً نباید شهید می شدند و خودمونی بگم اگه روش رو داشته باشن می گن اینا اشتباهی شهید شدند.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

مطمئناً بعضی ها الآن با خودشون می گن شهدایی که کراوات زدند بخاطر شغلشون بوده و قبل از انقلاب باید اینکارو می کردند اما اگه اینجوری باشه چرا شهید چمران اینکارو نکرد؟ یعنی باید بگیم شهدایی که کراواتی بودندبخاطر شغلشون دوتا اشتباه کردند؟ هم کار برای نظام طاغوت و هم زدند کراوات که پوشش غربی هست؟ این دید اشتباهی هست که بسیاری از بچه حزب الهی ها به اون دچار شدن و مدام میگن هدف نمیتونه وسیله رو توجیه کنه که باور دارم خودشونم معنی این جمله رو نمیدونند.

بله دوستان زمانه ما پر شده از حاجی گرینف هایی که مسعود ده نمکی به خوبی اون هارو به تصویر کشید. آدم هایی که مدام داد می زنند جنگ جنگ تا پیروزی صدام بزن جای دیروزی و بعد با گذاشتن ریش و یقه بسته و تسبیحمدام از کار این و اون ایراد می گیرند، بدون اینکه یه کار درست فرهنگی و ارزشی انجام بدن و برعکس باعث دوری خیلی ها از دین و ارزش ها می شن.

اگر این افراد در اون دوران می تونستند جلوی افرادی مثل شهید طیب حاج رضایی و شهید شاهرخ ضرغام(شاهرخ سیبیل) رو می گرفتند و نمی گذاشتند در مسیر اسلام قدمی بردارند چراکه این دو از لوطی های معروفی بودند که ظاهرشون به بچه مذهبی ها نمی خورد اما مانند حر به صف مردان خدا پیوستند و آسمانی شدند...

متأسفانه همین دید باعث شد تا شهید آوینی بخاطر به تصویر کشیدن یک جوان لبنانی با تیپ متفاوت که سربند الله اکبر به سر داشت از سوی همین حاجی گرینف ها ممنوع التصویر بشه. درواقع آوینی میخواست بگه اسلام در قلب هر کسی نفوذ میکنه حتی اگه اون فرد ظاهرش با یک فرد مسلمان فرق داشته باشه و نباید از رویظاهر افراد تصمیم گرفت.

حداد عادل با کراوات

اگه به گفته اینجور افراد باشه الآن غلامعلی حداد عادل نباید فامیل رهبر معظم انقلاب می شد چون اونم یک زمانی کراواتی بود وچون ظاهر غربی داشته و مروج ظاهر غربی بوده نمیتونه فردی باشه که در جهت انقلاب وارزش های اون قدم برداره.

شک ندارم اگر یک نفر با ریش و یقه بسته بدون عمل و یک نفر با ظاهری متفاوت اما با عمل رو نزد رهبر انقلاب ببرند،رهبر عزیزمون اون فردی که ظاهر متفاوت داره اما کار انجام میده رو انتخاب میکه چون ایشون بارها تذکر دادند از روی ظاهر قضاوت نکنید درست مثل تذکرشون در خراسان شمالی.

به امید روزی که همه ما به باطن افراد توجه کنیم نه به ظاهر افراد...

پ,ن : دوستی دارم که فعالیت قرآنی داره و به جرأت می تونم بگم خیلی هارو قرآنی کرده اما چون آستین کوتاه می پوشه بعضی ها بهش ایراد گرفتند و ایشون رو ضد دین و ضد ارزشی می دونند. افرادی که شاید به یک نفر هم قرآن یاد نداده باشند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

کلیپ زیر در جواب حرف های تو تاکسی ای بعضی از افراد کوته فکر است که همواره بدون دلیل و منطق و تحلیل و بررسی فقط از روی احساسات و صحبت های ناپخته دیگران حرف می زنند.

پ,ن : برای سلامتی و طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و نابودی دشمنای اسلام و سلامتی سازنده این کلیپ سه صلوات بر محمد و آل طاهرینش بفرستید



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ناخدای انقلاب: اگر بنابر تحریم باشد درآینده ملت ایران آنهارا تحریم میکند. بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا برای ایران است. گازی که دنیا و اروپا به آن احتیاج دارد. ایران میتواند آنها را تحریم کند اگر لازم باشد.

تحریم گاز اروپا توسط ایران

برای مشاهده اندازی اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

Ayatollah Khamenei: If sanctions are to be used , the Iranian nation will put sanctions on them in future. Iran has the world’s largest total reserves of oil and gas, the gas that the world and Europe are in needof. Iran can impose sanctions on them , if necessary.

پ,ن : لطفاً این کاتور را در شبکه های اجتمای انتشار دهید.



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

س کی این جمهوری اسلامی می خواد به وعده خودش عمل کنه؟ پس کی می خوان آب و برق رو مجانی کنن؟ مگه ندیدن مردم چقدر برای آب و برق مجانی خون دادن و زجر کشیدن؟ مگه ندیدن مردم برای آب و برق مجانیچطور به استقبال امام اومدن تا امام آب و برق رو برای مردم مجانی کنن؟ اصلاً مردم برای آب و برق مجانیانقلاب کردن و گرنه داشتن زندگیشون رو می کردن.

بله متن بالا رو درست خوندین و اشتباهی در کار نبوده. این متن درست حرف افرادی هست که می خوان به نحویانقلاب مردم رو ربط بدن به مادی بودن اون نه به معنوی بودن انقلاب. در واقع جوری دارن وانمود می کنند که انگار کسی نداند، فکر میکنند مردم برای آب و برق مجانی این همه خون دادن و این همه زجر رو تحمل کردن. اما حقیقت آب و برق مجانی اصلاً چه بوده؟

اگر کل کلیپ ها و سخنرانی ها و متن روزنامه های 12 بهمن سال 57 را هزاران بار بخوانید اصلاً به چنین جمله ای از امام خمینی (ره) برخورد نخواهید کرد که امام فرموده باشند آب و برق مجانی می شود. خیلی ها مدام می گویند چرا صدا و سیما فیلم کامل این سخنرانی امام در بهشت زهرا (س) رو پخش نمی کند. خب اگر واقعاً همچین موضوعی بوده آیا به نظر شما صدا و سیمای وقت که تحت کنترل رژیم شاه بود می توانست به نفع اماماین تیکه از سخنرانی را حذف کند؟ و هیچ اثری از آن باقی نماند؟

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

ولی وقتی به بررسی این موضوع در سال 57 می پردازیم متوجه می شویم که اصل وعده آب و برق مجانی را سخنگوی دولت موقت آقای عباس امیر انتظام  مطرح کرده است، آن هم برای اقشار کم درآمد و گواه این مدعاروزنامه 8 اسفند ماه 57 کیهان می باشد. لابد می خواهید بگویید در آن زمان هم شریعتمداری مسئول کیهان بوده!!!

اما صدایی از امام خمینی (ره) موجود است که ایشان می فرمایند : سرتاسر ایران براى ضـعـفـا مـسـکن می سازیم، همین دارایى شاه سابق و خواهر و برادرش براى یک مملکت، براى آباد کردن یک مملکت کافى است. ما عمل مى کنیم، حرف نمى زنیم. تمام کمیته هایى که در تـمـام اطـراف ایـران هـسـت مـوظـفـند که آنچه به دست آمد از مخازن ایران، هر چه که اینها بـردنـد و مـخـفى کردند و اتباع آنها بردند و مخفى کردند، آنها را که به دست آمده است، بـه بـانـکـى کـه شـمـاره اش را بـعـد تـعـیـیـن مـى کـنـم تـحویل بدهند که براى کارگرها، براىمستضعفین، براى بینوایان، هم خانه بسازند، هـم زنـدگـى آنـها را مرفه کنند. ما علاوه بر اینکه زندگى مادى شما را مى خواهیم مرفه بـشـود، زندگى معنوى شما را هم مى خواهیم مرفه باشد. شما به معنویات احتیاج دارید، مـعـنویات ما را بردند اینها. دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم، آب و برق را مجانی می‎کنیم برای طبقه مستمند، اتوبوس را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند، دلخوش به این مقدار نباشیدمعنویات شما را،روحیات شما را عظمت می‎دهیم.

آب و برق مجانی من کو؟؟؟

این صدای امام خمینی (ره) در تاریخ 8 اسفند در مدرسه فیضیه بیان شده است، نه 12 بهمن در بهشت زهرا(س) و در خصوص کمک به مستضعفین و طبقه مستمند امام به وعده خودشان عمل کردند و حساب 100امام یا کمیته امداد امام یا جهاد سازندگی و ... از این دست اقداماتی بود که نشان می دهد امام خمینی (ره) به وعده خود عمل کردند و هیچ کس نمی تواند آنرا کتمان کند.

اما در خصوص وعده مجانی آب و برق بیاییم یکبار دیگر صحبت های امام را بادقت بخوانیم : دلخوش نباشید که مسکن فقط بسازیم (ویرگول) آب و برق را مجانی میکنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  اتوبوس را مجانیمی‎کنیم برای طبقه مستمند (ویرگول)  دلخوش به این مقدار نباشید (مکث کوتاه) معنویات شما را (ویرگول) روحیات شما را عظمت میدهیم.

درواقع امام خمینی (ره) به نوعی در واکنش به صحبت های سخنگوی دولت موقت تأکید کرده اند که به مادیاتدلخوش نباشید بلکه به معنویاتی که از دست داده ایم توجه داشته باشید و از یاد نبرید برای چه انقلاب کرده ایدگواه این تفسیر از صحبت های امام، برکنار کردن رئیس بنیاد مسکن زمانی که گفته بود ما به همه محرومین زمین میدهیم، است. امام گفت چرا وعدهای میدهید که نمی‎توانید عمل کنید، چرا برای یک عده طمع ایجادمی‎کنید؟

 

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

حماسه نه دی تجلّی دوباره لبیک یا خامنه ای

 


 


 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

می خواستم از جوونیم گلایه کنم. جوونی که نمیدونم بر باد رفت یا باد بر اون رفت. وقتی بر می گردم می بینم یهزمانی یه جایی یه عده جوون برا اینکه ما ها امروز باشیم و جوانی کنیم جوونیشون رو دادن و رفتن و خودشون روفدا کردن به خودم حق میدم از جوانیم گلایه کنم. 

روز جوان رو باید به مادری تبریک گفت که هنوزم که هنوزه در حسرت برگشتن چندتا تیکه استخون جوونش هست، تا که شب جمعه بره سرخاکش یه دل سیر اشک بریزه.

روز جوان رو باید به مادری تبریک گفت که هنوزم که هنوزه در حسرت گرفتن عروسی براجوونی هست  که در راه خدا داد و ازون جوون فقط چندتا تیکه استخون براش آوردن.

روز جوان رو باید به پدری تبریک گفت که عصای دست پیریش رو برا خم نکردن غرور من و شما داد ولی براش فقط یه پلاک آوردن و گفتن یادگاری جوونت.

روز جوان رو باید به همسری تبریک گفت که هنوز چشمش به دره تا شوهرش که در جوانی رفت تا کسی دست درازی به ناموس مردم نکنه یه روزی برگرده اما حتی یه استخونش هم کسی پیدا نکرده.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که بخاطر غیرتش، ساپورت تنگ غواصی رو به تن کرد و به دل اروندخروشان زد و دیگه بر نگشت تا من و تو یادمون بمونه غیرت یعنی چی.

جوانی رفت تا امروز ما جوانی کنیم...

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که از دانشگاه علم انتقالی گرفت و رفت به دانشگاه عشق تا که فارغ التحصیل بهشت شد مدرک شهادت بهش دادند.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که عاشق ورزش و فوتبال بود اما برا اینکه ما امروز به تفریح و ورزشمونبرسیم پاهاش رو توی میدون مین جا گذاشت.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که در اثر ترکش های خمپاره دوتا چشماش رو از دست داد تا امروز چشم دشمن به ناموس ما نیفته.

روز جوان رو باید به جوانی تبریک گفت که ماسکش رو وقتی شیمیایی زدن در آورد و داد به رفیقش تا رسم جوانمردی رو زنده نگه داره تا که امروز ما جوانمردانه رفتار کنیم و دست هم رو بگیریم.

روز جوان رو باید به جوونایی تبریک گفت که پشت ولی زمانشون رو خالی نکردن و تا آخرین قطره و آخرین نفس ایستادگی کردن تا ما امروز پشتیبان ولی فقیه زمانمون باشیم درست مثل حضرت علی اکبر(ع).

 پ,ن : میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان رو تبریک می گم. بیایم به حق حضرت علی اکبر (ع) جوون خوبی برا امام زمانمون باشیم.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

 افسران - ابهت طوفان دربرابر برج میلاد

معبر سایبری ساوه  



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد